اهنگ جدید رپ/بکس لاو
اهنگ جدید رپ/بکس لاو

اهنگ جدید رپ/بکس لاو

بکس لاو

گروه بکس لاو

با سلام خدمت دوستان عزیز و گل

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

گروه موزیک بکس لاو یک گروه رپ فارسی است که شامل4 نفر میشه

1-امیر شب//////shab

2-Vav /////

3_وحید استار//star

4-امیر ژوپیتر///Jupiter

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

این گروه به دلیل مشکلاتی هنوز قادر به گزاشتن اهنگ ها به روی وبلاگ نیستن

ولی وقتی مشکلات برطرف شد اهنگاشونو قرار میدن

البته همه کار کردن فقط همینو بگم مشکلات که حل بشه همه چی درست میشه

در ضمن ممنون که به این وبلاگ سرزدین منتظر انتقادات و نطراتتون هستم

««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««««

خدا نگهدار

نظرات 17 + ارسال نظر
sara یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 21:02 http://sara1316.blogfa.com

باتبادل لینک موافقی؟؟؟

ارههه

یه دل سنگ شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 01:05

سلام میشه بپرسم از چیه اسم شب خوشتون میاد شب من و یاد گریه و تنهایی و ناراحتی میندازه مخصوصا تنهاییییییییییییی

ممون از سوالت منم همینطورم به ولی شب خاطرات خوبم داشتم ولی خاطرات بد بیشتر بوده

یک بیکار پروووووو کچل پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 21:23

امیدوارم این افتخار نصیبتون بشه

/////؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!

sara پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 19:35 http://sara1316.blogfa.com

اوکی...
شب قشنگه...

ممنون از نظرت

کچل پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 15:44

سلاماقای امیر شب طبق مذاکرات من و دوستان عزیز و محترمم شامل یلدا و شادی و..... انگونه که شما گفتی حالم خوب نیست با من شوخی نکن میشه برداشت کرد که شما عاشق شده اید و کلافه اید یا شکست عشقی خورده ای و کلافه اید
سولات ایجاد شده برای گروه دو+یک
1شما عاشق کدامیک از دوست دخترهایتان شده اید
2شما از کدام دوست دخترتان شکست عشقی خورده اید
می توانید جواب را به ایمیلم ارسال نمایید واگر دوست نداشتید این نطر را ثبت نکنید
توجه:بی احترامی به بنده پیگرد قانونی دارد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

لطفا وقتی با رفقاتون دور هم جمع میشین در مورد دوست دخترای من نظر ندین بعدشم من هنوز افتخار نداشتم دوست دختر داشته باشم که عاشق بشم و بخوام شکست بخورم
بچه پرووووووووویه کچل

sara پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 15:04 http://sara1316.blogfa.com

chera akhar esmet shab gozashti????

این یه نظر شخصیه من خب تو شب خاطرات خوب و بد زیاد داشتم مثلا با رفقا میرفتیم بیرون و.......در ضمن شبم خیلییییی دوس دارم

بچه پرررووووو چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 23:28

فحشای بخش جاستینم من به سارا گفت بره بخونه خخخخ
ولی هنوزم نگفتی چته؟من یمک ادم پرووووو و فوضولیم که خدا میدونه

اره معلومه پرو

بچه پرررووووو چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 22:21

خووو جوابم و تو ایمیل نمیدی وقتی ایمیل می زنم

شرمنده سرم شلوغه بعدشم نت ندارم

بچه پرررووووو چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 19:36

اههههه امیر بترکی انشاالله که دوست دخملات از دستت راحت شن خو چرا ج نمیدی ما امشب مهمون داریم دم به دم به دیقه میام پای نت اصلا دیگه نمیام تا خودم تو خماریش بمونم

نرگس چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 19:08

چی شده مگه؟نکنه بادوست دخملت به هم زدی؟

اهههه اینارو تو ایمیلم بفرست

sara چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 19:04 http://sara1316.blogfa.com

خواهش میشود...
راستی اون فحشاچیه توقسمت اهنگای جاستین دادین؟؟؟
به نظرم حذفشون کنی بهتره...

ببخشید اگه فحشی بوده حتمابررسی میشه در ضمن این اهنگا از وبلاگ ها یا وبسایت های دیگه گزاشته شده

نرگس چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 18:38

امیر واقعا من و با اسم بچه پررروووو نشناختی حالا خوبه لقبیه که خودت بهم دادی

ای بچه پرو شوخی نکن با من حالم بده
من خوابم نمیبره خاموشی میخوام ولی خوابم نمیبره

sara چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 18:07 http://sara1316.blogfa.com

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام...

سلااااااام ممنون از اینکه به وبلاگ سر زدین

بچه پرررووووو چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 15:15

یک اهنگ نوشتم تیکه ای که تکرار میشه اینه :
میدونم دیگه از من خوشت نمیاد
آره تو هم برو دنبال خوشیات
برو شایدم لیاقتت بیشتر بود
برو دنبال کسی که ازت خوشش بیاد
میدونم حرفای تو دروغ محض بود
دوستی ما از اولم یک شوخی خز بود

واقعا قشنگه موفق باشی

نرگس سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 17:33

سلام چرا به دوستام دروغ میگی مثلا درگیریت چیه؟شایدم درگیر ولنتاینی نمیتونی هم به دوست دخترات برسی هم با اهنگات

ببخشیدا میتونستی اینو ایمیل بزنی ج تو بدم دختره پرو اره ولنتانیه درگیریم

شادی یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 16:05

سلام.منم دوست نرگس جون هستم. راستی چرا آهنگاتونو توسایت نمی ذارین؟

سلام ببخشید دیر جواب دادم گروه ما یکمی درگیره هنوز مشکلاتی هس که درست نشده به محض این که مشکلات بر طرف بشه اهنگارو قرار میدیم

یلدا یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 18:52 http://www.deelaram.blogsky.com/

salam agha amir hosin, man yaldam doste narges gharar bod baratot ye melodi jadid biaram. mi khastam shakhsan ozrkhahi konam bebakhshid hanoz vaght nakardam dar avalin vaght hatman anjam midam.mersi

خواهش میکنم عذر خواهیی چرا میدونم شماهم درگیرین
ممنون از نظرتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.